הסדרה חוזרת לסן פרנסיסקו. אחרי שאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לנצל את יתרון הביתיות בארבעת המשחקים הראשונים של העונה גולדן סטייט תנסה לקחת בחזרה את המושכות בצ'ייס סנטר ולהיות הקבוצה הראשונה בפלייאוף הנוכחי שמצליחה להנחיל לסלטיקס שני הפסדים רצופים.
אחרי שבשלושת המשחקים הראשונים של הסדרה גולדן סטייט הפסידה באופן ישיר את הקרב מתחת לסלים כשקלטה כמעט שישה ריבאונדים פחות למשחק נראה שסטיב קר הצליח להעביר את המסר היטב בחדר ההלבשה, הלוחמים קפצו על הכדור עם אש בעיניים וסיימו את משחק מספר ארבע עם יתרון של 13 ריבאונדים כולל 16 כאלה מאנדרו וויגינס.
הקשיחות של הלוחמים חייבת לבוא לידי ביטוי גם הערב, לאור העובדה שאין להם שחקן כמו רוברט וויליאמס שמסתובב בתור "free safety" מסביב לסל (דריימונד לרוב יהיה מתופקד על בראון ויהיה רחוק מהצבע) הרבה מהנקודות של בוסטון מגיעה מסלים קלים בפנים, במיוחד כשסמארט או בראון רודפים אחרי סטף ומנסים לדחוף אותו עד לנקודות קלות בטבעת. הווריורס חייבים למצוא דרך לעבות את הצבע בלי לוותר על הרוטציות הנכונות ולהשאיר את הורפורד ושאר ההתקפה של בוסטון פנויים מחוץ לקשת.
אבל דיברנו יותר מדי בלי להזכיר את המשחק האחרון של סטף. 43 נקודות, עשרה ריבאונדים על 54% מהשדה בדרגת הקושי הגבוהה ביותר. האם גולדן סטייט יצליחו לנצח הערב גם בלי התעלות חוץ גופנית של השחקן הטוב ביותר בסדרה? הכל תלוי בשאר הסגל. נכון שפול וקליי ת'ומפסון סיימו עם 32 נקודות משותפות וכמה שלשות חשובות לקראת סוף המשחק אבל גם אותם נקודות הגיעו בתוך "heat checks". הכל נראה יפה כשהשלשה נכנסת, אבל נראה שלשניהם אין תוכנית גיבוי טובה במיוחד אל מול הפיזיות של בוסטון בתוך הצבע.
איזה משחק נקבל מדריימונד הערב? מבחינה הגנתית הוא עולה ויורד לאורך כל הסדרה, לעיתים נראה שהוא שומר על חצי מההתקפה של בוסטון בו זמנית ולעיתים נראה שבראון עושה כל מה שהוא רוצה שהוא שומר עליו. אך השאלה הגדולה ביותר תהיה מבחינה התקפית, אף אחד לא מצפה מדריימונד להתקרב ל20, 25 נקודות ולחלץ אותם בסוף שעון אך נראה שגם סכום נקודות דו ספרתי לא נמצא בגדר הסביר. גרין חייב למצוא את הביטחון (והאתלטיות) לסיים מסביב לטבעת ובתוך הצבע (אני אפילו לא מדבר על השלוש) או שקר יצטרך להמשיך להושיב אותו ברבע הרביעי כמו שהוא עשה במשחק האחרון.
בצד השני גם הפעם בוסטון לא מפספסת הזדמנות לפספס הזדמנות. יתרון 3-1 בסדרה בה הם הראו שליטה כל כך מוחלטת היה לוקח אותם צעד גדול אל עבר הגביע.
למרות הפציעה בכתף שהוא סוחב מהסדרה נגד מיאמי, ג'ייסון טייטום חייב להופיע לסדרת הגמר הערב. הוא עומד רק על 22.3 נקודות (סכום זהה לג'יילן בראון) כשרוב ההחטאות שלו מגיעות כשהוא מנסה להיכנס פנימה. למרות שהוא עומד על 45% משלוש בסדרת הגמר הוא עומד על 11.8% מחצי מרחק ורק על 34.6% בחדירות לסל (לשם השוואה האחוז הנמוך ביותר מבין שחקנים עם אותם מספר ניסיונות במהלך העונה הסדירה עמד על 46.9% והיה שייך לג'יימס הארדן). החלק המצחיק ביותר הוא שאני מרגיש שטייטום מגיע לזריקות שהוא רוצה (במיוחד מסביב לטבעת) בזמן שהוא ממשיך להיות עושה משחק נהדר שיוצר מצבים לאחרים כשתשומת הלב של ההגנה מופנית אליו (7.8 אסיסטים), הוא פשוט לא מצליח להכניס את הכדור פנימה. בנוסף נראה שהוא מנסה להמשיך לצוד את המצ'אפ נגד ביאליצה פעם אחר פעם אבל כרגע עומד על 0/5 כשהוא נשמר על ידו כולל ארבעה איבודי כדור…
בוסטון חייבת לעבוד חכם יותר מבחינה התקפית, במשחק האחרון הם ניסו לתקוף את קליי, דריימונד וסטף בבידודים ובעוד כשהאחרון קצת התקשה אל מול הפיזיות של הסלטיקס קליי ודריימונד הצליחו לעמוד על שלהם וכל זה בזמן שג'ורדן פול נמצא על המגרש. אפשר לאמר שהנשק היעיל ביותר של בוסטון עד כה הוא ג'יילן בראון שיוצר חשש בליבם של אוהדי גולדן סטייט בכל פעם שהוא מחליט לנסות ליצור נקודות אבל באיזשהו שלב הוא צריך להבין שגם אם הוא חוזר מפציעה והוא לא בשיאו קליי הוא עדיין מגן טוב ויש אופציות קלות יותר על המגרש, בראון נשמר על ידי קליי למשך 91.8 פוזשנים חלקיים בסדרה הזאת לעומת ג'ורדן פול ששמר עליו רק ל8.8 פוזשנים.
אני מניח שנמשיך לראות הרבה מדריק וואייט גם הערב, הסלטיק היחידי שרושם מעל 30 דקות למשחק ביחד עם בראון טייטום וסמארט, לאור העבודה המצוינת שהוא עשה על סטף עד כה (עד כמה מגוחך שזה נשמע).
הימור: אחרי ארבעה משחקים שנגמרו ביתרון דו ספרתי אני מאמין שהרצף יישבר הערב ואנחנו נקבל משחק שיהיה צמוד עד סופו כשהוותק (והשחקן הכי טוב על המגרש) יהיה מה שיכריע את הכף. גולדן סטייט מנצחים ועולים ל3-2
בתור אוהד בוסטון אני מתבאס להגיד שאני שותף להערכה שלך…
לא מבין מאיפה הנתון על הריבאונדים – הסלטיקס ניצחו בקרב עליהם רק במשחק 3.
היה יתרון 16 במשחק 3, ואם אני זוכר נכון גם יתרון של 1 מצטבר בשני הראשונים. יחד זה יוצא ממוצע של כמעט 6.
זה מה שנקרא להתעלל בנתונים.
תודה רבה.
אני מאוד חושש מהמשחק הערב עבור גולדן (מהסיבות שציינתי בעבר ובראשן הרוטציה החברתית של קר – למרות שגולדן קבוצה טובה יותר בבירור בעיניי).
הסדרה פתוחה לגמרי מעכשיו ועד הסוף.
אלה הסיכויים שאני צופה לתרחישים השונים:
—————————————————
1. הסיכוי הגבוה ביותר – בוסטון מנצחת הערב, ומסיימת את העבודה בבית. 4-2 בוסטון
2. סיכוי מס' 2 להתרחשות – בוסטון מפסידה היום, מנצחת בבית ואת השביעי בחוץ – 4-3 בוסטון
3. גולדן מנצחת היום, מפסידה בחוץ ומנצחת משחק 7 בבית – 4-3 גולדן
4. בוסטון מנצחת היום, מפסידה בבית ומנצחת שביעי בחוץ. 4-3 בוסטון
5. גולדן מנצחת היום ומסיימת עניין בחוץ. יקרה רק אם קר ישחק לפי מי שטוב ולא לפי שמות (סיכוי הכי נמוך לדעתי). 4-2 גולדן, כמו שחשבתי בבראקט, לפני שהבנתי את הבעייתיות עם קר.
.
כמו שאתם רואים, ניתוח הסיכויים הכולל לפי דעתי הולך לבוסטון.
זה בסדר – אוהדי הסלטיקס חוששים מטוני בראת'רס.
אפשר להיות רגועים החששות של חלקכם יתממשו ושל האחרים יתבדו.
מסכים איתך אחד לאחד רק יש לי יותר הרגשה שתסריט 4 דווקא יהיה זה שיתממש
קיצוני מדי, יותר מדי נצחונות חוץ. קורה כל הפלייאוף עם בוסטון אבל בכל זאת פחות סביר.
בעצם, התרחיש היחיד שמבחינתך לא ריאלי הוא שבוסטון מנצחים היום, אבל גולדן מנצחים את ה-2 הבאים ומנצחים 4- 3. האם זה אומר שדווקא התרחיש הזה הוא זה שיתממש?
למרות שאני מסכים איתך שזה תרחיש לא סביר
הכל יכול להיות בסדרה הזו.
זה לא תרחיש שקפץ לי כסביר אבל אפשר להכניס כ-6
התסריט האחרון הגיוני בהתחשב בזה שמשחק הבא זה גיים סיקס קליי
יאללה סלטיקס, מלחמה (ספורטיבית, אם אפשר בבקשה).
תודה רבה על הפריוויו
אחלה פריוויו.
הסלטיקס לא הפסידו שניים רצוף בפלייאוף הזה. אחרי שתי סדרות של 4-3 במזרח וה2-2 בסדרה הזו – הם כבר על רצף של 8 קאמבקים.
7, לא 8
סטף קרי מסיים את המשחק עם 60 נקודות 24 ריבאונדים, 12 אסיסטים, 10 חטיפות, 4 חסימות.
גולדן מנצחת ב-35 הפרש.
נוסעים לבוסטון וסוגרים שם עניין 4:2 לגולדן.
נו, הייתי חייב לתת קונטרה לייאוש של אשך.
אשך, מה נסגר? בניתי על האופטימיות שלך.
נדמה לי שבגילאי נוער היה פעם לריקי רוביו משחק כזה באליפות אירופה.
בגמר עשה משהו מטורף ב 06
הייתי אופטימי עד המשחק האחרון.
מקווה שאני טועה
אם גולדן סטייט מנצחת ב-35 הפרש, למה קרי ממשיך לשחק?
בשביל המורשת חחחח
תודה עומר.
1. כמו שעידו ציין, בוסטון שלטו בריבאונד רק במשחק 3 וגולדן סטייט עשו אותו דבר במשחק 4, כשחוץ מזה מדובר בקרב צמוד מאוד.
2. גרין שומר על בראון טוב מאוד מבחינה אישית (9/26 מהשדה – 5 אסיסטים על 3 איבודים), אבל זה פוגע ביכולת שלו לעזור על אחרים. השינוי הנוסף הוא שקליי שומר על הורפורד בהרכב הגבוה, וזה די הוציא את הורפורד מהעניינים, כי השומר שלו כבר לא בא לעזור, אבל מספיק חזק כדי שיהיה קשה לחפור עליו בפוסט-אפ.
3. סטף יהיה פחות מדויק היום (עד כמה זו שאלה אחרת), אבל אני לא אופתע אם החזרה לצ'ייס תעיר אחד מבין וויגינס, קליי או פול למשחק של 20+ באחוזים טובים.
גם במשחק הראשון הווריורס שלטו כך שזה יותר קרב שהם מנצחים עד עכשיו.
היה שוויון 39. אני מוכן לתת להם יתרון קל בתחום, בגלל יתרון בריבאונד התקפה, אבל זו לא שליטה משמעותית.
המספר האבסולוטי די חסר משמעות ברור שזו לא דומיננטיות כמו משחק 3 אבל זה יתרון להם – היו הרבה יותר כדורים חוזרים מתחת לסל של הסלטיקס ולכן השוויון.
בשביל זה יש את האחוזי ריבאונד – 50.1%- 49.9% לטובת בוסטון
על איזה משחק אנחנו מדברים עכשיו?
זה בכל הסדרה
נו… אתה מעייף אותי היום – זה מן הסתם תוצר של המשחק השלישי. דיברנו על המשחק הראשון הקודם.
בלי להיכנס לזה שגם הסתכלות על אחוזי ריבאונד היא מטעה.
אם מבודדים את זה למשחקים – גולדן סטייט עם יתרון קל ב-2 המשחקים הראשונים, ואת שני המשחקים האחרונים אני לא רואה צורך לבדוק.
אני חושב שאפשר להכריז על תיקו בריבאונד בינתיים
סבבה
אם לסחטיקס יתרון ריבאונד משני המש' הראשונים, אז יש לה יתרון של ארבעה כ"ח לאחר ארבעה מש' כי יש לה יתרון שלושה כ"ח בשני המש' האחרונים.
*לסלטיקס
*אז יש להם
*כי יש להם
מקווה מאוד שגולדן מבינים שצריך לנצל את המומנטום ושהם יילחצו חזק על הגז ויביאו מהפך 3:2 בסדרה גולדן.
ואז בבוסטון ימשיכו ללחוץ חזק על הפצעים של בוסטון ויסגרו עניין 4:2 לגולדן.
מקווה מאוד שבבית פול ותומפסון ירגישו עטופים יותר ויתפוצצו.
הסיכוי היחיד של גרין להתפוצץ זה להיות שהיד
ענק!!! גרין הזה נגר בין נגר
גם בתור שהיד הוא כנראה לא יצליח להתפוצץ, יפספס את הכפתור
אתם טועים, יתפוצץ היום עם 6 נקודות
הוא ימסור גם לקרי 5 אסיסטים שיקלע על וויט 2 מטר מאחורי קו ה3.
בכמה דפקטיבי?
לא יודע גרין גורם לווסטברוק להראות כמו צלף.
שאהיד שהיה נהג משאית עם יותר עבירות תנועה מנקודות חובה
גדוללל
חחחחח זה אחד הטובים אשך ישר ליומני האשך
🤣🤣🤣
יש לי הרגשה שהכדור היום לא ייכנס לסטף.ייתן משחק עם אחוזים נמוכים,מה עוד שבוסטון מגיבים מדהים אחרי כל הפסד ולתחושתי הם שולטים בסדרה בדיוק כפי ששלטו מול מילווקי ומיאמי.בכל מקרה נקווה שהירידה שההוא מדאלאס ירד על גרין תכניס אותו לאטרף חיובי כי הוא איש המפתח של גולדן.
צדקת
תודה עומר
סטטיסטיקות בדרך כלל לא מספרות את כל הסיפור, אבל ראיתי באיזשהו מקום שממוצע הנקודות של סטף בסדרה גבוה יותר מאחוזי השדה של טייטום בסדרה. זה די אומר הכל לגבי זהות השחקן הטוב ביותר בגמר אבל הקבוצה שלו בסכנה רצינית להפסיד היום. יהיה משחק אש.
אכן – 34.3 נקודות לעומת 34.1%.
Teams that win Game 7 of a 3-3 best-of-7 playoff series go on to win the series 100% of the time
את הנתון הזה תשמור ליום ראשון…
מעניין
ובמצב של 3-2 לטובתן?
לצערי אני עם האשך אני לא רואה את גולדן סטייט מנצחת עם גרין, אי אפשר לנצח 4-5 בהתקפה כל משחק, קרי הוא קוסם אבל לדעתי זה לא יספיק הלילה.
המשחק הקודם היה נס קארי, כמה פעמים עוד זה יכול לקרות?
בנוסף בוסטון היום חוזרים להיות אנדרדוג ועם הגב לקיר כמו שאוהבים ולא יפשלו כמו במשחק הקודם.
אם קר מפשל עם הרוטציות כמו משחק קודם הם מפסידים.
זה נכון. אנשים עפים על המשחק הטוב של ג"ס בבוסטון אסל הם גם הראו המון נקודות תורפה והסלטיקס זו לא קבוצה שפתאום תרפה מהם.
תודה רבה על הפריוויו.
בלי להמעיט במספרים, אני במצב שאם אשמע על עוד נתון סטטיסטי אחד, אקמט את הנייר שעליו הוא נכתב ואזרוק לפח (ובטח אחטיא, יש לי 29.3% מהשדה בזריקות כדורי נייר לפח).
אני מחזיק בדעה שקר מאמן מצויין ועובדה שהוא משנה כל משחק ואפילו מושיב את גרין כשצריך (זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע זה לא הקטסל פה). קרי פשוט פנומן עד עתה.
באופן אישי המטוטלת שנטתה לכיוון בוסטון, שינתה כיוון וכרגע אני בעד גולדן סטייט, אבל בעיקר בעד גיים 7.
עוד משהו שאני אוהב בקר-
מתפוצץ על השופטים בעצבים ולא מפחד מטכנית, משל היה אפי בירנבוים במלחה
חחח זוכר מה היה הקטע עם אשתו ביציע? זוכר שהיה משהו במעומעם
דבורה כמובן..
לא קשור לזה, אבל אם כבר אפי אז אי אפשר בלי זה-
https://youtu.be/BlMH_Lg0ids
גדול
חחחח
וואי אסתרון. איך הוא אוהב את השואו
תודה רבה עומר, אחלה פריוויו. אחת הקבוצות תוכל להתפנק על הנתון הזה של ה-80% הצלחה, אבל אין לי מושג מי מהן זו תהיה.
היה צריך להיות לפחות 1:3 לבוסטון מי שתנצח הלילה תקח את הסדרה. כמובן שזה בוסטון ב6
בשביל זה בוסטון צריכה לנצח בפועל…
אז היה צריך.
בפועל היה קרי.
הסיכוי היחיד של הסלטיקס הוא אם הם ישחקו כל המשחק ביכולת הטובה שלהם בשני צדי המגרש, ולא לעשות יותר מדי טעויות כמו שעשו בדקות האחרונות במשחק האחרון.
זה כולל שטייטום יהיה מה שהוא צריך להיות ולא חיקוי של קובי ושסמארט כל המשחק ישחק לטובת קבוצתו.
עד המשחק הקודם הייתי על העגלה של בוסטון על אף שאוהב את גולדן. כמות הרמאויות של בוסטון היא פשוט בלתי נתפסת, יורדים הרבה על השופטים אבל אי אפשר לשפוט במצב כזה, ואין תקומה לרמאים, לכן זה של גולדן הלילה.
באסה שקבוצה כל כך גדולה צריכה לשחק מסריח ככה
מה למשל רמאויות?
לספור לך את כולן? אני מתעלם מסמארט שזאת העבודה שלו אז אין תלונות.
וויט הסגן של סמארט בעניין, זורק ראש עוד לפני שהוא עולה לזריקה, ונופל לפארקט כשפול השחיף נושף לו בעורף. תסתכל בדקה האחרונה של המשחק הקודם איך הוא מתעופף לפני שהוא זורק בכלל, אפילו טאקט אין לו.
כל חדירה לסל של בראון וטייטום מלווה בצעקות וזריקת ראש, הרמת ידיים, הסתכלות לשופטים.
גראנט וויליאמס לא משחק הרבה בסדרה הזאת אבל בסדרה מול הבאקס הוא גמר אותם עם הפלופים שלו.
תגיד שכולם עושים את זה ויכול להיות שאתה צודק, אבל בעיני לפחות בוסטון עלו רמה עם העניין בפלייאוף ומנצלים את זה לטובתם עד הסוף.
אתה צוחק?.. אפשר להביא עשרות… ואני לא מגזים… סתם דוגמא.. נדמה לי במשחק 3 לפני האחרון.. דריק וויט בא לחסום לחבר ..ובמקום לעמוד "קופץ" על הנחסם.. ועף על הריצפה.. השופט קונה ושורק פאול.. סמרט הכי מגוחך.. עליו כתוב : הרצחת גם ירשת?. שומר בקשיחות מרביץ חופשי.. "תוקע" ידיים כל הזמן למי שעליו שומר (שמעתם על שמירה בלי ידיים? נכון כולם עושים… אבל הוא ללא הפסק..) בשניה שעוברים אותו.. או שהוא לא מצליח לעבור… השתטחות גרנדיוזית על הריצפה… השופט קונה?. לפעמים.. כמו שאמר פיני גרשון.. שווה לנסות.
אגב הערה כללית לגבי השמירה של בוסטון. יש להם לא מעט חסימות מתחת לסל על שחקן חודר שנראות נקיות. הבעיה שיש עברה ברורה עם הגוף.. דוחפים בגב.. לפחות פעמיים פול נחסם כאילו נקי אבל מאחור תוך דחיפה משמעותית עם הגוף. הגדרת החוק ברורה – לקפוץ אנכי! לשומר כמובן. עם ידים ישרות. למשל החסימה על סטף של הורפורד בסוף המשחק שהלכה לבחינה חוזרת. נכון שבמבט ראשון נראית כנקייה אבל : הוא דוחף אותו עם הבטן.(גוף) ורואים שסטף אכן עף מעט אחורה והידיים לא ישרות! נדמה לי שגם השופט שם לב בוידאו חוזר ואומר את זה במיקרופון. למרות כל ההשמצות על גרין.. הוא תמיד קופץ עם ידיים ישרות. אחרת היה עף אחרי רבע אחד…
לכל מי שיש לו סיבה לדפוק את האשך,המצב נואש
אנו בעגלה הירוקה מחפשים גופות להלילה כדי לזרוק על שי והעגלה של גולדן
בבקשה להביא תעודת זהות לזיהוי (האחרי)
רצוי לא להתקלח יומיים ולאכול ימבה שום ברוקולי ובצל
לא לצחצח שיניים
ביטוח גופות נספק
טיטולים נספק
הדרכה והדגמה על ידי דה שוט
אין צורך לנגב פוקים
בני משפחה או זוגות גם טוב
פה בהדגמה אפשר לראות מתלמד מתאמן על דה שוט
https://giphy.com/gifs/Guggimon-slap-slapping-slapslap-sfOwplCnH2BhwRHm93
חבריקו הלחץ משפיע אני מקווה בשביל בוסטון שיתפקדו קצת יותר טוב מזה ווינק ווינק
נראה אותו מנצח את האנטי-ניחוסון שלי,
וינק-וינק, הנה המעטפה
אתה נופל ברביעי
אני חוזר, ברביעי
וינק-וינק
אתה לוחץ אותי לפינה, בסוף אני עוד אכריז! (לא אומר על מי)
בכל מקרה הערב המשחק משוחרר
וינק וינק
אין לכם מושג כמה אני לחוץ,הפוקים תקועים
רזי הצילוווווווווווו
וואי וואי הסתבכתי
הכנסת את עצמך לצרה, תצטרך להעסיק מזכירה עם כל האנשים שיעמדו בתור
שמע – אם תנצח את זה זה יהיה אחד ההישגים הגדולים ביותר שלך. גם הבראקט, גם נגד גיא, גם אחרי הפסדר במשחק 1
מה שכן תהיה לך כוכבית – אם לא אכריז. לפי התוצאה היום – אשקול לגבי משחקים 7-6 (איף נססרי חחח)
אני מאחל בהצלחה לשני הצדדים
אסור לך להכריז יותר, תן לאנשים את אשליית אי הוודאות של העולם הזה
תאכלס תראה איזה סדרה יפה נהייתה לנו ואני גם לא חייב לראות בלייב – קם כמו בן אדם בדיליי, שותה קפה ורואה בלי כל ההפסקות. למרות שהייתי מעדיף להיות מעורב. לא נורא שנה הבאה הגמר סגור נטס-לייקרס חחח
חחחח עונה הבאה "השיקוצים מכים שנית"
שנת השיקוצים הגדולה 2.0
2 שיקוצים 2 גדולים
בדרך להדחה עוצרים בלאס-וגאס
אם אתה לא מכריז, ונשאר בבאבל שמאבל בוי, זאת תהיה אליפות הבועה שלי
ממש לא. זה פי עשר מהבאבל שמאבל אבל עזוב לא כדאי לך שאמשיך להחמיא לך זה ינחס לכם. נחכה לסוף. בינתיים העליתי סרטון של דוקטור פופר למעלה מתכונן למשחק הלילה
שי ישקרן
אתה מנסה לנחס
דה שוט הוא בבל שמאבל בוי FOR EVER
לא חושב שקרי ייתן לזה לחמוק הפעם, הוא רוצה את הFMVP כמו שאני רוצה פיתה על הגז בשעה האחרונה של יום כיפור. יש לי גם הרגשה שבוסטון יתחילו להביא דאבל טים על קרי מה שייתן לאחרים אפשרות להתפוצץ (ולדעתי זה טעות כי מה שמחזיק אותם עד עכשיו זה שיחסית רק קרי משחק ברמה הרגילה שלו).
+10
יש לי תחושה, ואני מקווה שאני לא טועה בה, שבוסטון הראתה בסדרה את כל מה שהיא מסוגלת לו.
אין איזה שחקן בוסטוני שאתה יכול להגיד עליו – וואי וואי הוא עומד להתפוצץ וזה יהיה מפחיד.
אולי טייטום, אבל נראה לי שהוא לחוץ מהמעמד ולא מוצא את עצמו, והלחץ הזה גובר ככל שהסדרה מתקדמת.
לעומת זאת אצל גולדן יש את תומפסון ואת פול ואת ויגינס ואפילו פייטון שתמיד יש הרגשה שהם פצצה מתקתקת שעלולה להתפוצץ כל רגע.
אני מקווה שאני לא טועה.
ואני מקווה שההתפוצצות תגיע.
תומפסון וקרי מבינים את המעמד ואת גודל השעה.
אגב, גם גרין… כן כן.
אם יבוא לו איזה דאנק עם סל ועבירה שיחזיר לו את הביטחון, הוא יכול להציג איזו התפוצצות ביחס אליו, עם התגוששויות מתחת לסל ומלחמה על ריבאונד התקפה ובהגנה.
הרי בסדרה מול דנבר הוא נתן הצגות הגנה לא רעות.
חחח, אולי טייטום…רק השחקן הכי טוב שלהם מה הסיכוי שהוא ייתן משחק סביר פתאום. כנראה שלא סביר בעליל .
עם כל הכבוד לטייטום.
הוא עדיין ילד.
גמר ראשון וגם כנראה פציעת כתף מציקה.
אני לא רואה אותו אחרי 4 משחקים אנמיים, הופך פתאום ללברון בגמר 2016.
הוא לא צריך להפוך ללברון. הוא צריך לקלוע ביותר מ-34% או מה שיש לו עכשיו בסדרה.
ביקשתי בלי נתונים סטטיסטיים (תגובה 13)
ואני ביקשתי את הסאנס בגמר.
you can't always get what you want
פשוט תישמרו על כל ההרכב הקיים שלכם.. הייתם כל כך טובים כל העונה. שברור שתחזרו בקלות על עונה דומה בתקווה שפול ימשוך. כל הקבוצה צעירה.. נשאר רק ללחוץ ולהתפלל בנושא אייטון..
שלב 3
יש התקדמות 👏👏
כן… זה לא הולך לקרות.
אני מהמר על פייטון היום
גם אם בוסטון תנצח את הסדרה, אם לא יהיה לטייטום איזה משחק אחד באמת מפחיד של 35+ נקודות באחוזים מטורפים, הFMVP אמור להיות (בעולם מתוקן) של בראון, למרות שגם הוא לא משחק כדורסל מבריק.
טייטום לא מוצא את עצמו ומכריח זריקות של בוסטון של תחילת העונה. הוא משחק בקצב שגולדן סטייט רוצה, ולא בקצב שמתאים לו. טעות של חוסר ניסיון.
גם על בראון אפשר להגיד אותו דבר, אבל על בראון לא שומר השומר הכי טוב של גולדן סטייט (וויגינס), אז זה פחות נראה לעין או מורגש.
גילרח
אוהד הסאנס אה….
בגלל זה כואבת לך המחשבה שגולדן תנצח אה….
רואים שיש לך אפס מושג עלי… אבל מה שעושה לך טוב.
ההערה של צחי מיותרת.. גילרי שומר תמיד (לא מכיר אותו אישית אבל עוקב אחרי הערותיו המיקצועיות בעיניין כבר שנים) על תגובות עיניניות.. כמעט אף פעם לא תוקף או מגחיך קבוצות אחרות. כאוהד סאנס מותר לו קצת להרגיש החמצה אחרי עונה כל כך מבטיחה.. אפילו נדמה לי שהוא נוטה לגולדן כרגע.. (?)
אבל דבר אחד בטוח- חשוב לו כדורסל טוב ומרתק לצופים וכרגע למזלנו כוכב גולדן (בלי שמות…) מספק את הסחורה…
מי שנמצא כאן מספיק יודע מי הדמות שאני הכי מעריך בnba ומי השחקן האהוב עלי שאינו עונה לשם מאמי -אם איזה מהבנות שלי תרצה להתחתן- ברידג'ס. ולפיכך הוא גם יודע מה ישמח אותי יותר מכל בגמר הזה. למרבה המזל האופציה השניה רק טיפה פחות מוצלחת בעיני.
סתם צחקתי איתו.
תירגעו.
וואי אנשים מתוחים כאן…
אתה יודע כמה שנים עברו מאז האליפות האחרונה של פיניקס? גם אתה היית מתוח במצב כזה.
https://youtu.be/4XNr-BQgpd0
טטיטום מתעסק עם עתמו יותר מדי.. כל הקטע ההזוי הזה עם קובי די מטריף אותו.. אי אפשר בגיל 25 ללמוד ממבה מנטליטי – או שיש לך את זה או שאין. זו גם הסיבה לדעתי שהוא כל כך לא יציב. מדי פעם הוא מצליח לזייף משחק, אבל כאמור זה לא באופי שלו.
דווקא מבראון אני מצפה להרים את המשחק. היו לו כבר כמה מחציות טובות בסדרה אבל הןא חייב לשמור על יציבות לאורך כל המשחק
טטיטום = טייטום כמובן…
בראון כרגע עולה על טייטום. שחקן ענק ובוסטון שיחקו אותה עם החוזה שלו
חד משמעית. אם בוסטון לוקחים, בראון צריך לקבל את הfmvp
תודה עומר.
יהיה משחק אש.
אגב, השעה היא 04:00
בוסטון קבוצה כל כל חזקה מנטלית ופיזית שקשה להמר נגדה.
אני מהמר הלילה על הלוחמים בבלואואאוט.
סוף המשחק האחרון שבוסטון קלעו 3 נק (השלשה של הורפורד) מתוך 9 או 10 נסיונות אומר שהם הגיעו לשוקת אבל לא יכלו לשתות כי הידים רעדו. הם היו צריכים להיות עכשיו ב 3:1 זה אמור לפגוע באמונה העצמית שלהם. חושב שהלוחמים יהיו בשיאם הערב – לאו דוקא סטף. אולי זה ווישפול.
קשה להמר נגד בוסטון אבל זה מה שחושב. לך תדע.
תודה עומר אחלה קדימון.
בהתחלת הסדרה הייתי קצת בעד בוסטון, כי המורשת של דוראנט וכל זה, והזחוחים מהמפרץ וכל זה, וגם חשבתי שבוסטון יותר טובים. אחרי משחק 1 זה התחזק והייתי בטוח שהם ינצחו. שמחתי שלא התערבתי עם גיא. אמרתי שעצם אי-ההתערבות שלי זה פסבדו-ניצחון. עדיין, בוסטון פלופרים אז קשה לי באמת להיות בעדם.
ואז הגיע סטף והתחיל להשתגע, וטייטום, כך הסתבר, מגלה סימנים מדאיגים של שביקה רבתי. זה אמנם פיחות זוחל, אבל הוא רחוק מהשיא בסדרה הזו. אולי פציעה, אולי לחץ, אולי הגנה – היא לא מעניין. התחלתי להאמין שגולדן סטייט יכולים לעשות את זה. אחרי משחק 4 הם חזרו להיות פייבוריטים.
אבל!!!!!
פתאום כשאני רואה את השנה המטורפת של הטמיר עם הבראקט המדהים שלו – אני מתחיל לחשוב שאולי זה יהיה ממש מגניב אם הוא ינצח את זה, ועל הדרך סטף גם יקבל את ה-FMVP האבוד שלו.
אבל!!! אם אני אהיה פתאום בעד הטמיר – זה ייגמר בתלמה ולואיז.
אז בינתיים – כפי שכתבתי למעלה – הסדרה עדיין משוחררת.
ההימור שלי… יהיה 2:3
אוי לא.. עכשיו המשחק לא יתקיים עקב התפרצות המונית של קוביד 19
חחחח גוד וואן
חחח
חחח אור יא מנחוס – הכנסת את סילבר לפרוטוקול קורונה ( i kid u not).
חחח, מחמיא אבל אני לא יכול לקחת לדה שוט את הקרדיט
גדול
ושיהיה בריא 🙏
https://tenor.com/view/moe-three-stooges-dizzy-work-gif-14948578
חחחחח בדיוק
דה שוט זאת היתה הכרזה……….תודה
אני רגוע עכשיו,שי שים קסדה דה שיט איז כומינג
https://tenor.com/view/winter-is-coming-jon-snow-game-of-thrones-got-gif-16908557
חשבתי על זה גם חחחח
חחחחחחחחחח
ד״ר פ.
יו אר ריצ׳ינג…
זהו. הרגת את כולם.
תבחר, מיאמי או דאלאס. זה מה שיישאר לנו. בגללך.
ג'ונס אתה אוהד ג"ס לא? תיזהר, אם יהיה משחק 7 אצטרך לבחור עגלה…
😉😉
אני? אני בעננים. מעדיף את גולדן סטייט אבל בשבילי ג"ס מול סלטיקס זה כמו שאתה תקבל גמר של ראס מול כרמלו.
גמר של ראס מול כרמלו זה האסון הכי גדול שיכול להיות 😬😬😬 היה לי את זה עם ריאל מדריד השנה שלוש פעמים!!! אני העדפתי את הגמר מול ליברפול שזאת אחת הקבוצות שאני הכי לא אוהב. על כל הקופה 🙂
אבל שמע, שמח בשבילך. רק התפרצות של קוביד-22 תוכל למנוע ממך את החגיגות 😃😃😃 זה כבר בגזרה של אור
מחלקת מגפות זה אור?
כל אחד וכוחות העל שלו כאן…
אחרי נפילה במשחק 4 אני עדיין חושב שבוסטון יקחו את הסדרה 2-4 רק לא לפי הסדר שחשבתי.כקבוצה הם יותר טובים (מזכירים לי את טורונטו 2019 גם בגודל).
אך הם צריכים לתת את כל מה שיש להם בשני צדי המגרש לאורך כל המשחק ושטאטום יהיה מה שהוא אמור להיות ולא לחקות את בראיינט ושסמארט ישחק לטובת קבוצתו כל המשחק.
אוף טופיק (נשבר כבר מהפלייאוף שלכם, תנו קצת במה לנמושות) –
.
פרסטי ממשיך לגלגל בחירות לשנים הבאות. ובצדק. שומר ליום סגריר.
.
דנבר, גם בלי המנהל שעזב, כנראה זוממת על יוקיץ' 2.0 בבחירה ה-30. מעניין את מי הם רוצים לקחת, את מי הם יקחו, והאם, כמו במקרה יוקיץ', שוב אבלה שנים בלהתבאס שלא בחרנו אותו.
.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/34084771/sources-denver-nuggets-trade-jamychal-green-oklahoma-city-thunder-first-round-draft-pick
חשבתי שכבר סגרנו את זה. הם רוצים להתקדם בדראפט וימירו את השתיים שיש להם לבחירה ה-15, אליך סילבר:
בבחירה ה-15 של דראפט 2022 של הnba הדנבר נאגטס בוחרים את … ניקולה יוביץ', סרביה.
לכלכת, אני בונה על היוביץ' הזה בבחירה ה-20 של טורונטו.. כמו שליוש כתב למטה – אבל זה רק אני 😉
והם יודעים את זה לכן עושים הכל לדלג מעליך.
כמה ניקולה כבר יכולים להיות על הפרקט בכל רגע נתון? מה זה, ניקובול או בסקטבול?
חחח, חשבתי אתה ממציא
השחקן פיליפ בייקר הול, מתהילת כל כך הרבה דברים שאי אפשר לספור, נפטר. לכבודו, ציטוט של דמות שלו שמתאר את המחשבה שלי לגבי הסדרה הזו:
"I like simple pleasures, like butter in my ass and lollipops in my mouth. That's just me"
חמים מהתנור
Memphis Grizzlies coach Taylor Jenkins has agreed to a multi-year contract extension, sources tell ESPN. Jenkins was No. 2 in the league's coach of the year voting and led Memphis to the second-best regular-season record in the NBA.
Well deserved
תודה עומר אחלה של פריוויו
.
לא מסכים שבוסטון שולטת בסדרה. גם הווריורס הפסידו את משחק 1 אחרי שברבע האחרון הם התמוטטו. דווקא בעיניי הווריורס הם אלו שלא סובלים מעודף מזל עם הרבה מאוד שלשות חופשיות שלא נופלות פנימה (למעט סטף כמובן)
אי אפשר לסכם פשוט שאף אחת לא שולטת בסדרה?
גם סטף לא מגיע ל-50% במעט השלשות החופשיות שהוא מקבל. אצלו זה 11/18 כשהשומר במרחק של 2-4 פיט שעושים את ההבדל
שומר במרחק 4-2 "רגל" בשביל קארי זה נקרא להיות חופשי.
לא ממש. תשים לב לזה שרוב השלשות שלו הן על שמירה די צמודה.
תודה על הפריוויו.
מקווה שהחזרה לסן פרנסיסקו תתן לפול את האנרגיות שהוא צריך כדי להתפוצץ. במשך כל הסדרה אני מקווה שכמות הדקות שלו יחד עם קרי על המגרש יעלו, כשזה המצב הוא השחקן שמנצל את הריווח במגרש שקרי יוצר בצורה הכי טובה.
אני מאוד מקווה שסטיב קר הפנים כבר איך צריך לנהל את הרוטציות בסדרה הזאת ושלוני יקבל הרבה דקות כדי להוריד הרבה ריבאונדים. כמובן שאני הכי מקווה לעוד התפוצצות של קרי, הוא נותן סדרה היסטורית ולחלוטין משחק ברמה הכי גבוהה שלו בקריירה. מאמין שבלי קשר לתוצאה של האליפות (שאני כמובן רוצה שהלוחמים ינצחו), המורשת של קרי תגדל. עבורי כבר עכשיו הוא טופ 10 all time ואני מקווה שהסדרה האדירה שהוא נותן רק תחזק את המעמד שלו.
בין עשרת השחקנים הטובים בכל הזמנים זה די מוגזם אך לפחות בין עשרת הרכזים הטובים בכל הזמנים זה כן וגם הקלעי הטהור הטוב בכל הזמנים והקלעי מרחוק הטוב ביותר בכל הזמנים.
בעיניי לא מוגזם
אין אף נתון סטטיסטי או מספר שיכול להסביר את הדומיננטיות של סטף כשהוא על המגרש, ואת איך שהנוכחות שלו פשוט משנה את ההגנה של היריבות.
הוא לטעמי הרכז השני הטוב בכל הזמנים, ומי יודע אולי כשיפרוש יהיה הראשון.
He changed the game וזאת לא סיסמה, זאת המציאות.
אין לי מושג מי ינצח היום.
חשבתי שבוסטון היא קבוצה טובה יותר אבל אז צפיתי בלייב במשחק 4 כמה שטייטום הוא אוברייטד ואיך קרי לבד מנצח את כל בוסטון.
אחרי משחק 4 המיוחד של סטף הוא טילפן לאדם סילבר וביקש שדוראנט יעניק לו את התואר האישי של הגמר במידה וגולדן סטייט תזכה.
סילבר שאל בפליאה: "למה דווקא דוראנט?, זה הכי סימבולי שביל ראסל יעניק לך את התואר האישי".
סטף השיב: "זה הכי סימבולי שמי שגנב לי את התואר האישי (פעמיים) יעניק לי אותו".
אתה מדבר על איגודאלה, דוראנט בשני סדרות הגמר שלקח את הMVP היה השחקן הטוב על הפארקט
זה לא קשור לאיגי.(למרות שאפשר להבין את כוונתך). אני מדבר על משהו עמוק יותר:
אני גם מסכים עם זה שדוראנט היה ראוי מסטף לMVP של הגמר פעמיים
אבל איך שדריימונד גרין אמר: "גם שדוראנט היה אצלנו, הכל התחיל מסטף". כלומר דוראנט כקלע הוא יותר יציב ועקבי מסטף, אבל עצם נוכחותו של סטף פתחה לדוראנט נתיבים שהוא לא חלם שייפתחו בפניו ועשתה את חייו קלים הרבה יותר בדרך לתואר הנכסף.
עד היום דוראנט לא הוביל קבוצה אחרת לאליפות חוץ מהחממה של סטף.
עד היום ברזומה של סטף אין אליפות אחת שהיא איכותית, עקבית, דומיננטית ובלעדית כאחד – בסידרת גמר הזו יש לו את הקייס המושלם לכך והוא חייב להשלים את המלאכה כדי לזכות בהכרה הכל כך חשובה הזו שתקפיץ אותו קרוב אל אלי הכדורסל הגדולים ביותר, בעוד דוראנט יישאר מאחור ויסתכל במבט עצוב על שני תאריו שגדלו בחממה הטבעית של סטף.
מצחיק שאתה מקטין שחקן באותה מידה אפשר לסמן את האליפות של קרי ב2015 עם כוכבית… דוראנט ענק בכל רשימה היסטורית.
האליפות של קרי ב15 היא כמובן עם כוכבית.
דוראנט שחקן ענק והיסטורי אבל במידה והוא לא זוכה באליפות נוספת זה יהיה מעט בעוכריו.
לנדרי פילדס, שקודם לתפקיד ה-GM של אטלנטה, נבחר בדראפט שנה אחרי סטף
דבר הנביא יחזקאל. לוחמים בעשר נקודות.
עם התפוצצות של קלי 35 נק' התפוצצות של פול 27 נק' התפוצצות של גרין עם 9 נק' ב 3 מ 7 מהשדה ומשחק סולידי של סטף עם 29.
דבר הנביא דה טרול
כמה דברים ששווה לשים לב אליהם במשחק 5:
1.ריבאונד ונקודות בצבע. בשני המשחקים האחרונים ראינו פער דו-ספרתי לטובת המנצחת.
2.קליעת שלשות פנויות. כאן יש נוקאאוט של בוסטון בינתיים שקולעים 32/60 לעומת 21/63 של גולדן סטייט, אבל איש לא יופתע אם הגלגל יתהפך בהמשך הסדרה.
3.קליי תומפסון ודריימונד גרין. כל אחד מהם נתן רק משחק אחד טוב בסדרה בינתיים, והחזרה לצ'ייס סנטר עשויה להחזיר אותם לעניינים.
4.ההגנה על סטף. בעיקר השאלה האם משחק 4 יוביל לשינוי בתכנית המשחק של יודוקה, או שהוא הולך עם מה שיש לו ומקווה שסטף ימשיך להיות כמעט לבד.
5.המאצ'-אפ של וויגינס וטייטום. וויגינס הפך לשומר מהטובים בליגה, אבל טייטום כנראה לא יישאר עם 11.4% מחצי מרחק בהמשך.
6. מרכוס סמארט. הפער בין הרגעים בהם הוא נראה כמו מנהל משחק וקלעי בחסד והרגעים בהם הוא לא הוא גם הפער בין הרגעים הטובים בהתקפה של בוסטון לבין הרגעים הרעים.
שיר בלילה חוזר כשהדלק אוטוטו 10 שקל לליטר והממשלה לא יכולה להעביר את התקציב ויעיר פדיל עדיין מאמין שיהיה ראש ממשלה בישראל.
השיר לסיוקסי והבנשיז, העיר השרוייה באפר.
.
Water was running, children were running
You were running out of time
Under the mountain, a golden fountain
Were you praying at the Lares' shrine?
.
But, whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
.
We found you hiding, we found you lying
Choking on the dirt and sand
Your former glories and all the stories
Dragged and washed with eager hands
.
But, whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Your city lies in dust
.
Water was running, children were running
We found you hiding, we found you lying
Water was running, children were running
We found you hiding, we found you lying
Your city lies in dust, my friend
.
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
.
Hot and burning in your nostrils
Pouring down your gaping mouth
Your molten bodies, blanket of cinders
Caught in the throes, and
.
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust, my friend
Whoa, oh, your city lies in dust
https://m.youtube.com/watch?v=wsOHvP1XnRg
קר שוב פותח עם הנגר במקום לוני, גרין הוא הmvp של בוסטון
חייב להגיד שמסירה יפה של הנגר
מצויין עבירה ראשונה של גרין, אפילו הילד של שמעון קולע טוב ממנו
בוסטון מאבדת בשלומיאליות האגרסיבית של הלוחמים פשוט יפה לצפייה
דריימונד משתיק אותי המשחק, פתיחה ענקית של גרין. האוהדים בצד כל כך מסוכן
הטיימלורד בחור טוב אבל דמבל ו IP
הווריורס טורפים את הפרקט כמו במשחק 2. הסלטיקס נראים כאילו הם נמצאים בעין הסערה
איפה האנרגיה של בוסטון המשחק כמו שהיה להם נגד הנטס. שומרים כמו קונסים
רק נגדו משחקים חזק לא תוקפים את קרי בכלל
איזה פתיחה אסרטיבית תענוג. קצת קליי חד וכבר היה 15 הפרש.
דרי התחיל לחדור סוףסוף. גולדן פתחו אגרסיבי בוסטון לא מפוקסים בכלל משחקים מםוחד
וויגנס נהיה אדיר היום הוא מעל קליי בהיררכיה של הלוחמים
מסכים וויגינס השחקן השני החשוב בגולדן אחרי קרי לאורך כל הפלייאוף והעונה. הוא השחקן הגנה הכי חשוב אצלם. ושחקן ההתקפה שיכול לשחק כיוצר וכשחקן משלים נהדר
סלטיק חושבים על קנקון
גרין אדיר היום
תומפסון!!! קדימה גולדן לפרק את הסבל הירוק
Once a Celtic always a knick
איפה שמעון תולעון?
איםה יואל חלאה
האסטרטגיה של גולדן שהאחרים יצרו ויכנסו מוקדם למשחק
חייב להגיד שעצוב לראות מה נהיה מהקהל של גולדן סטייט ב2014 הקהל שלהם הרעיד את האולם מול הקליפרס ברבע הגמר היה הקהל הטוב בליגה, היום לא שומעים אותם בכלל משחק גמר
משחק של הורפורד היום. תזכרו מי סיפר לעם ראשון
השופטים החליטו להוציא את לוני בכוח
בוסטון מחטיאה כל דבר לא להאמין, סמארט יום אסל יום בסל
פאול שלישי ללוני גולדן בבעיה
טאטום נראה כמו מישהו שקרא את כל הביקורות עליו ונכנס לקונכייה שלו. אפטיות לא מוסברת עד כה.
בוסטון משחקים התקפה נוראית הגנה מדהימה של גולדן מצליחים להביא את בוסטון למקומות החלשים שלהם
טייטום סטריקי. ממש לא ברמה של כוכבים בני גילו מתחת. הוא לא בחור הזה כרגע
כל ההתחלה של השבוע טייטום בלבל במח שהוא צריך לקחת את המשחק שלו לרמה יותר גבוהה ושהוא יודע מה טמון בו וכישרון וכו אבל טומטום נשאר טייטום. כשהכסף ממש על השולחון וההגנות מתחזקות זה הזמן לראות שאין לו את הממבה מנטלתי. עם 0 נסיונות לזרוק לסל בינתיים הוא לא מזכיר את קובי אפילו את עצמו הוא לא מזכיר.
ההגנה של הסלטיקס על הפנים. ה IPL אוויר. עדיף כבר גראנט וויליאמס והורפורד על ה IPL
בוסטון פשוט לא במשחק מאבדים כדורים בלי הפסקה, בוחרים זריקות רעות מחטיאים כל דבר לא להאמין
3 נסיונות משלוש ואף אחד לא נכנס.
בוסטון משחקים מטומטם, ישר לידיים של ג"ס.
אדיוטקה ישר לידיים של אחד משני המאמנים הכי טובים באן בי איי.
איבודי כדור, רשלנות, אפטיות, כאילו זה משחק ראשון במעמד הזה.
דריק ווייט יציל את העסק
שריקת אוויר על פורטר גוניור חחחחחח לא נגע בו
לא להאמין פריצרד גורך על הקו בוסטון עישנו משהו לפני המשחק
הוא לא במעמד.
בלקאאוט
14 הפרש וקרי לא נוגע בכדור כמעט.. לא טוב לבוסטון
אחד הרבעים הגרועים שראיתי מקבוצה כל סל מקרי בהחלט
איך קרי בוכה לא נגע בו וויליאמס הנגב מושלמת
למה השופטים בודקים את החרא הזה רואים עבירה, על מה טכנית?
פריצארד ממשיך להראות את אפסיותו. מחטיא שלשות פנויות לגמרי. זו השלישית מאז המשחק הקודם.
אלה שלשות שהוא מכניס בעיניים עצומות. לא מתאים למעמד.
עד שווילאמס הגן טוב הרס עם פאול
בוסטון יצאו בזול ברבע הראשון
יצאו בזול עם ההחטאות עונשין האלו
בוסטון ברבע הגרוע ביותר שלה בפלייאוף ויכול להיות בחצי שנה האחרונה ועדיין יצאו נורא בזול, אני לא מבין את קר למה ב16 הפרש להכניס את בגופה של איגודאלה ולא לגמור את המשחק. בוסטון לא ימשיכו להראות כזה גרוע
אני חושב שסטף החטיא את העונשין הזה בכוונה.
קיבל הוראה מקר? קר רוצה לנצח ובכל מחיר אבל הטכנית שספג שם יודוקה היה טמטום שאין כדוגמתו. גם לג"ס יש קצת יושרה שלשופטיפש אין!
חחחחחח דוק איזה החטיא בכוונה שנייה לפני הוא רצה לרצוח את השופט על זה שלא שרק לו עבירה על התחזות, אמרתי לך תשאיר את הפטריות ללקוחות
רק לי נמאס מהשטויות של דוקטור אלמוג רזי?
אוכל תראש בשטויות ללא הפסקה.
מבקש ממנהל הבלוג להוריד אותו
🙂
תמשיך
אני ישוב לך חזק בין האזניים
נהנה מהפרובוקציות
גקנבוט לך לישון מאוחר
עזוב, הוא משעשע
תהנה ממנו
מסכן לוני עד עכשיו הוא לא מצליח לפתור את החידה של העברות שלו
גרין ענק המשחק, חוסר אחראיות של טייטום. ויליאמס נפצע
אוי וויז מיר
בוסטון מצאו יום לנגר מהשלוש
תומפסון פשוט מכריח את עצמו על המשחק.
יש בזה משהו
מצד שני, הוא לא קיבל אפילו כדור אחד לקאצ' אנד שוט מהשלוש
פול צריך לרדת לספסל
בוסטון לא מסיימים לייאפים קלים. שחקן כמו קיריי מסיים את זה בעיניים עצומות.
כל הנקודות ברבע השני בגלל טעויות של פול
או כי הוא שומר חלש
רזי ה-IPL שלך מצוין וגם טייטום מתחיל להיכנס למשחק. צריך לנשום עמוק ולשחק חזק
גולדן נכנסים לבעיית עבירות יפגע בהם בהמשך
טיטולי פופרס בדרך,אני שולח משאית לבוסטון
https://giphy.com/gifs/60secdocs-Qwmf9YvggUhWtz8ZsQ
תחזיר את קרי יאהבל איבד את כל הייתרון קר, מצד קמיקזה
בשעה טובה, קר הזה מתאבד משאיר את הקבוצה בלי קרי סגרו את כל ההפרש בוסטון
גולדן סטייט עם 5 התקפות של בלי לחשוב הרבה. למסור ולזרוק ולהחטיא.
בוקר צח כל הנגרים
בית חדש נבנה בסן פרנציסקו. מכל הלבנים ששתי הקבוצות זרקו.
גרין ענק !!!
ומי שעוצר את היובש זה… דריימונד גרין?
בוסטון שוברים את הסל, למזלם גם גולדן סטייט
טייטום מגזים בבכיינות שלו הוא סתם יוצר אנטגוניזם אצל השופטים
וויגנס!!! איזה שחקן נהיה
ההגנה של גולדן מדהימה.
בוסטון עושים יוסטון
וויגינס התייצב!
וויגנס השחקן השני הכי טוב בסדרה הזאת
קר כל פעם שמכניס את איגודאלה חוטף בראש לא לומד?
ויגינס שוב
ועוד פעם
טייטום היחידי שמשחק אצל בוסטון
גרין ענק הלילה, השאלה אם בוסטון יתעורר מחצית שנייה הקליעה מ3 התחילה להכנס טיפה
בסוף גם לג"ס יתחיל להיכנס
טייטום כוכב מאד סטריקי מהקו
פורטר היה צריך לזרוק
ברגע שקרי יתעורר המשחק הגמוק בוסטון משלקים נוראי
יודקה ימסטול,תוריד כאפה לכל הקבוצה דחוף,זה מה שעושים לך
https://giphy.com/clips/nataliepalamides-e2Q7AL9N18NjdkUf2P
רזי זרוק גופות על שי דחוף,המחסנית שלי ריקה
בוסטון צריכים מנהיג. שחקן כמו קיריי שייקח עליו את המשחק. בראון במשחק הכי חלש בסדרה מבחינתו
בוסטון לא להאמין מחטיאים גם מהקו היום
אתה רואה שבסלטיקס אין גאטס.
כל הניגורים מהקו אומרים שהם עדיין לא במעמד
לא היה פאול של פורטר החזירו על הפאול ברבע הראשון שלא היה
בוסטון לא יכולה להמשיך רק עם הבידודים, פיק אנדרול חיתוכים משנו משחק סטטי להגנה של גולדי סטייט הרבה יותר קל להגן ולצופף
גיילו האהבל הזה לא מצליח לקלוע על פח כמו דריי חח שאיטי כמו צב אין לו גם קליעה
הסלטיקס לא מנצלים את זה שלומי כמעט לא משחק.
שלוני
יואל טיטול לגיילן בראון
בראון משחק שזה חושך מצרים.
כל כך גרוע שאין דברים כאלה.
טיימלורד נפצע?
אני מאד מופתע.
כדורסל יווני משהו, בעיקר בהתחלה. מאמין שפאנא יכולים לחזור.
בוסטון משחקים מאוד צפוי בהתקפה טייטום ובראון חודרים מימין ומשם שיזוז משהו. נוראי.
הגנה מדהימה של גולדן.
וויגינס לקח על עצמו את המשחק
עבירה קשה של גרנט וויליאמס על פייטון
.
https://twitter.com/ESPNNBA/status/1536525788115218433?t=oe4JXkD9F_lYyqDhg1PURQ&s=19
גרנט וויליאמס, "האשם תמיד" של השופטים
מסכן הוא זרג רציני
החליף את תייס בתור הפנים של
ועוד פייטון קיבל 2 זריקות כי מסתבר שהיה באקט אוף שוטינג
שום פלייגרנט? השופטים מתרככים
לגרנט וויליאמס יש פרצוף של הילד המעצבן שלא מודע לגודל ולכוח שלו ונתקע בך בלי כוונה ומפיל אותך בדיוק ככה שתשבור את הרגל.
מעניין מה הפרשנות של דה שוט למהלך הזה, אולי וויליאמס ניסה לסובב לו את הברך?
קלירלי יו קאן סי קונטקט
בוסטון הולכים רק ימניה. אם גרין כזה טוב לבוסטון אין סיכוי
אשכרה לוני השחקן הכי חשוב במצאפ בין הקבוצות שיחק 3 דקות במחצית ועדיין ג"ס מובילה ב12. כל זה כשג"ס ממש לא פוגעים משלוש וקרי משחק בחצי כוח.
בוסטון עם התקפה מזעזעת, פשוט לא חושבים בהתקפה, ומאבדים כמו טירונים.
טוב אין ברירה, אז סיכום המחצית:
אחוזים מהשדה: 46%-39% לג"ס אלא מה.
אחוזים מהשלוש: 20%-17% לטובת בוסטון. מי היה מאמין אחרי 11 החטאות רצופות.
אחוזים מהעונשין: 80%-44% לג"ס, בוסטון עוד יצטערו על הנקודות זהם זרקו לפח כאן.
חטיפות: 4-1 לג"ס.
איבודים: 9-3 לרעת בוסטון.
שיויון בכ"ח ובנ"ק בצבע. לפחות בשני המפתחות האלה בוסטון בסדר.
שני ההתקפות רעות המשחק (בטח שקרי לא שיחק בתחילת רבע שני) ההבדל זה האיבודים הסתמיים והנקודות במעבר, בוסטון חייבת לשחק חכם יותר בהתקפה יותר מדי סטטיות
קר לפעמים מנהל משחק מחריד אבל היכולת שלו לפתח שחקן גמור כמו וויגינס לטופ סקורר בפינאלס היא הגדולה האמיתית שלו
1+
הוא תמיד מביא אותם לבאר. לפעמים בועט בדלי המלא.
הכניס את איגודאלה פעמים שיש לו ייתרון והרס אותו
כן
לצערי איגודלה כבר לא מתאים לרמות האלה..
הוא לא מתאים גם להפועל נהריה לא רק לרמות האלה
למרות שלבוסטון יש הרבה יותר סנטרים טבעיים מלגולדן עדיין הם לא משחקים כמו סנטרים קלאסיים. אם אני יודוקה אני אומר לעשות פיק אנד רול בלי סוף ולטחון את ג"ס בצבע. בוסטון לא מנצלים את היתרון שיש להם בסדרה ופשוט משחקים לידיים של ג"ס.
הבעיה שהקליעה מ3 לא נכנסת וגודלן מצופפת את הצבע, פיקאנדרול יכול בהחלט להיות אופציה טובה, אין להם כמעט חיתוכים במשחק
תחרות שלשות נגד ג"ס זה אף פעם לא רעיון טוב. לדעתי היה לבוסטון עד היום איזה 40% לשלוש בסדרה אבל היה ברור שזה לא יחזיק.
קמתי הפוך ולא ראיתי רבע ראשון, לילה קשה לכוחותינו. יואל אתה משווק גם טיטולים לכלבים?
עוד לא ממש הבנתי את המשחק. גרין בא טוב היום, עד כמה שיכול. קצת מפחיד שהסלטיקס עדיין קרובים למרות שמשחקים ממש מסריח בהתקפה וזורקים סלעים משלוש.
הצטרפתי ברבע השני וויגינס נראה כמו דוראנט. איזה שחקן נהייה
פול ותומפסון לא ממש במשחק לפי הבוקס סקור.. קרי בלי שלשה
שליש מהקהל באולם עדיין בהפסקה, הקהל של 2014 היה משתין בבקבוקים.
חחח.. ואוכל כריך מהבית
ודופק על סירים?
קליי אולי לא מה שהיה מבחינת אתלטיות אבל מבחינת מחויבות הוא עדיין שם.
וזה כבר יותר מ 95% מהליגה.
בוסטון חזרה לייים
או גג נקי או עבירת תוקף
ריצת 10-0 טייטום ובראון חצבו בסלי והחזירו את בוסטון לחיים, גולדן סטייט יכולה לבוא רק לעצמה שלא גמרה את זה בחצי הראשון
רק 2 בייבי טייטום
וואו יש משחק
ועוד עם evenflow ברקע..
מבאס.
לא משנה מי תיקח בסוף את הסדרה לדעתי השופטים די הרסו אותה
סוף-סוף תוקפים את קרי.
בחרתי צד.
לא יכול יותר לראות את טייטום, סמארט ובראון.
גמר זה ממש מספיק עבורם. אליפות ברזומה זה יותר מדי.
וששנה הבאה הבאקס ינגבו אותם.
עכשיו רק נשאר שהלוחמים יתחילו לקלוע.
הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות רבע התפוצצות של בוסטון
אולי קר יכניס שוב את איגודלה
תומפסון נוראי
קרי החליף נעליים לסגולות
עגל יכול להיות בגלל שפתחו איתו איבד את הביטחון?
פתחו עם מי?
אם הייתי מאמן גולדן הייתי משתמש בעדיפות הכי גדולה שלי מול בוסטון – העומק.
מעלה כל הזמן סוסים טריים ורץ בלי הפסקה.
מתיש את הסגל המצומצם של בוסטון עד שייפלו מהרגליים.
ומפעיל לחץ עצום על ההגנה עם קרי ופול ביחד.
אבל הוא משחק במשחק שלהם עם סגל קצר, ומאבד את כל היתרון.
אם מישהוא רוצה טיטול תזדיינו בשקט
אני בצנטרישוט,דה שוט ,הוצאתי עלייך חוזה יבוגד
ניסיון נואש של אנטי ניחוס
עזוב את דה שוט הוא בלואד, מה הוא צריך לצפות במשחק שנמשך 3 שעות קם עוד חצי שעב וצופה בהכל בשעה
חח אכן
קר הזבלה מביא דאבל טימס על לברון הוא שמר 2 מטר ממנו הזבל הזה יאללה לתת בראש לפפ
טייטום רותח!!!
הכל קצר היום לקרי
הוא לוקח זריקות סופר קשות אפילו בשבילו
תומפסון יצא בזול מתוקף
בוסטון בייתרון, הזהרתי שהשלושות יכנסו
תוקף ברור.
גולדן עם 2 נכים בהתקפה + אחד אחרי שיקום מבית לווינשטיין
מדוייק הרגת אותי, לפחות לקר יש אחלה עבודה בבית חולים כשיפרוש טיפל כבר בנכים
מדהים. 8 שלשות רצופות לבוסטון
הבמאי שבשמיים התבלבל ברבע השלישי בין הקבוצות
ביג אללללללללל 3 לבוסטון
הסלטיקס קיבלו יופי של שיחת מוטיבציה מהמאמן בהפסקה…
קרי צריך לקחת את המשחק על עצמו
קר מזיין אותם
יאללה בוסטון לשמור על זה
גולדן בועטים בדלי אלוהים
יאללה בוסטון קבוצה אחרת במחצית
בוסטון חזרו רותחין מההפסקה כל שלשה נכנסת
גולדן לא יכולה לקלוע בהרכב הזה, רק קרי ו-וויגינס איום לסל, והכל סטטי
הגנה מביכה של גולדן
מסכן וויליאמס, רק צריך פלופ קטן בסביבה שלו להוציא ממנו עבירה
כמה דקות לתומפסון… כמה מעט דקות לפול.
לפחות הוא הוציא את גרין והכניס את פייטון
הווריורס בהלם
מסתבר שאם קוראים לך וויליאמס אתה זרג אוטמטית, סודות הניימולגיה. אולי קר יכניס שוב את איגודאלה
שלושה שחקנים על קרי ולא מצליחים לייצר לשחקנים החופשיים שום דבר
טוני בראדרס
קבלו אותו רבותי…..
האחד והיחיד עם כל כך הרבה רזומה נגד בוסטון ועכשיו אתם רואים איך הוא עושה הכל נגד הירוק
כל מה שהוא יכול….
הבעיה שלו שהוא משחק עם קרי כמוביל כדור ויוצר לבד מול ההגנה הזו.
חייב את פול לצידו
קליי טו דה רסקיו!!
מסתבר שכמו בסיפור של סינדרלה הקסם הפסיק לעבוד וגרין חזר להיות נכה במחצית
אבל עכשיו מסר את הדלעת לGP2
חחח
יודוקה
מה עם הטיימאאוטים האלה?
פתאום יש זריקות חופשיות
גורדן פול!!!!
פול כל הזמן לבד כאילו זה דריי קצת מביך
קולע זריקות קשות
קר האהבל לא משחק איתו ליד קרי משאיר אותו להירקב על הספסל
יפ
באזר פול
איזה באזזר של פול. אף אחד לא סגר את הקליעה הזו בבוסטון
קר עכשיו ישאיר את גולדן סטייט בחי קרי ויפסיד שוב את המשחק
משחק של בוסטון להפסיד. היו צריכים לקחת אליפות היום
פול נהדר אבל הוא חייב קצת פחות להכריח
זה בגלל שהוא בקושי משחק. מנסה יותר מדי, מהר מדי, להשלים על הזמן האבוד
קר זורק פירורים לקבוצה שלו במקום לאפשר להם לדרוס.
נראה איזה חרקירי יעשה בעלייה לרבע האחרון
ההחלטות של יודוקה לא לקחת טיימאאוטים כשג"ס חוזרים הם לא פחות מבאג קבוע במערכת שלו.
מאמן טוב אבל עם באג ענק, שאין דבר כזה.
גולדן הפסידו את הרבע השלישי🤔
היה צפוי שהוא יוציא את קרי הדביל
קרי לא במשחק בכלל היה צפוי שיהיה לו משחק חלש אחרי משחק כלכך טוב
חחח לא במדחק בגלל זה כל בוסטון רודפים אחריו וכל יתר השחקנים לבד?
קר מתראיין דקה ובזמן הזה פול זורק שלשה שטותית לתוך חסימה
הנה שוב זריקה מטופשת של פול. זה על קר השטויות האלה הוא חייב לרסן אותו
וויט מחרבן
גרנט וויליאמס למה ככה חזק?
תגיד לי איך זה שאתה ככה חזק?
סמארט הזה כזה דביל!!! חבל לא קיבל טכנית איך הוא עף אחורה
סמארט יהיה השחקן הראשון בליגה שפוצע את עצמו במהלך פלופ
סמארט האפס רק נופל ונותן זרירות חופשיות מגיע לטמבל הזה על הפלופים חחח
שיפוט ביתי בעליל לא אחיד
שמחזיר בכח את ג.ס למשחק
על מה אתה מדבר?
טוב מאוד שהשופטים לא שורקים על הפלופים האלה בהגנה זה מבי
סמארט איזה פלופר הורס לקבוצה שלו
טוב נגמר לא רואה את בוסטון חוזרים
הפלופ של סמארט עלה לו
סמארט נתן מתנה 3 נקודות לגולדן
השופטים בסדר גמור לא שורקים כמעט על שטויות בין המשחקים ששפטו הכי טוב שראיתי
הם לא מורגשים ולכן זה אומר שהם טובים
כן לא עוצרים כל שניה לא קונים פלופים שורקים על הגזמה באגרסיביות
סמארט מוכר את בוסטון איזה דביל!! שימשיך ככה
סמארט מחרב לבוסטון. אם יש מגיע זה לפלופר הזה
איזה פלופ של פול
שיפוט הורס את המשחק
אני במקום בוסטון הולך לחדר ההלבשה
לנצח הם לא ינצחו היום רק בגלל שופטים שפיתחו
אגו בגודל בנט
חחחח זה סמארט הזבל שרוצה שריקות חינם השופטים צודקים צריך להעניש על זה והוא זיין חזק את בוסטון ורידיוטקה המפגר עומד על הקווים ולא יודע מה לעשות אם אני מאמן סמארט לא רואה מגרש היום
אידיוטקה מפגר תוציא את הדביל במארט הוא מחרב לך את המשחק!!!! הזבל הזה מנסה לשחק הכל חוץ מכדורסל מרוח על הפרקט בלי הפסקה ככה צריך לעשות חכל האפסים האלה להתעלם פשוט מהנפילות
1+
ץודה לאל סמארט רק מנסה לעשות פלופים והשופטים לא קונים אתזה ככה השאר לא מנסים גם.
קרי חייב להתחיל לקלוע
בוסטון עוד יכולים לחזור.
כי קר יסרב לגמור את זה, יוציא את פול ויחזיר את קרי עם הנגרים.
קוואי עשה קאמבק!
(בפרסומות)
קרי לא במשחק מזל שדם בוסטון לא
בראון חיב רעה
אני מכריז על גס תם הטקסית
קרי לא במשחק
כן. אבל הם שומרים עליו מספיק חזק כדי שאחרים ייכנסו.
הוא סחוט מהמשחק הקודם. הכל קצר ואין לו רגליים לתנועה. וגם הכל עליו בהתקפה, צריך לשחק עם הכדור.
טייטום מגעיל מהקו. זה דברים הקטנים שעושים את ההבדל
בוסטון נופלים מהרגליים.
גולדן פשוט טובה יותר בהפרש, מנצחים צמוד במקום לדרוס בגלל קר.
סמארט אנחנו אוהבים אותך!! תודה שהבאת לגולדן את המשחק .
תם הטקס.
המזל של קרי זה שבוסטון מפשלים גם כן
אם היה נותן משחק סביר המשחק היה גמור מזמן
מה גרין המטומטם הזה עושה?!
איזה דפקט, בחיי
תומפסון עשה את שלו היום, בגבולות יכולתו
הקהל של גולדן סטייט עוזב את האולם כדי לא להתקע בפקקים מביך
וויגנס יגנוב את הפיינלס אמ וי פי בסוף
אין סיכוי
גרין דביל
דריימונד גרין צועק על קר… חחח
נ
צודק הוא ראה שזה אוויר
יודוקה עשה חילוף מתישהו במשחק?
החליף טיטול במחצית
כל האידיוטקה צף סמארט חירב אותו והטמבל הזה עמד שם כמו גולם
דריי צרח על פפ שיקח צאלנג צודק דריי לא נגעו בסמארט עוד פלופ של הטמבל אבל השופטים לא ישנו ימציאו משהו על קונטקט כלשהו מתישהו
תומפסון היה חשוב מאוד בחזרה של בוסטון ברבע השלישי
השאיר את גולדן במשחק
חח אנסקקספול🤣🤣
היה ברור.
יפ היה קירבה בין המגן למתקיף זה עבירה
חחח נכון
קר נכנע לביריון שלו.
למרות שדריימונד צודק ולא היה פאול, הצ'אלנג לא יצליח וקר יאבד אותו.
וויגנס מכניס את וויט לסל כמו שדה שוט אומר , עוד נצחון חד על בוסטון ונוכל לשמוח, אני לא אוהב את גולדן סטייט אבל אני שונא את בוסטון בוקר שמח לכולם
ויגינס עבר מלהיות בדיחת הליגה למפלצת
החיים כמס 3 ולצד סטף שונים מהחיים כמס 1 ולצד קאט.
וויגינס זה אותו הוויגינס. מה שכן השתפר זה ההגנה כי יש,רצון יותר לשמור בקבוצה מנצחת מאאשר באיזה מיניסוטה.
שחקן הרבה יותר חכם, בחירת זריקות שימוש בגוף תנועה ללא כדור, ברור שאחת הסיבות זה שהוא לא אופציה ראשונה בהתקפה, אבל הוא עבר מטמורפוזה מופלאה תחת קר.
הוא פשוט יעיל יותר ויש סביבו מערכת טובה יותר.
הוא התבגר והרבה יותר נוח לו ככינור ששני-שלישי מאשר הכוכב, שאין לו ממש אופי לזה
לא חושב שזה אופי יותר קשור לסקילס במקרה של וויגנס, היכולת שלו ליצור מצבים מפהיא מאוד מוגבלת.
לוויגינס יש סקילס ואתלטיות עילאית. לא הייתה לו מעולם יד מכוונת וב-NBA האופי שלו רך מדי להוביל.
נוח לו שיש מישהו אחר שלוקח את המושכות והוא הווינגמן
עוד משהו שגיליתי בסידרה יותר דרק וויט לא כזה מגן טוב. הוא נרדם המון אוף דה בול
וויגינס מנסה לעשות איגואדלה…
אף אחד לא ייתן לוויגנס את הפיינל
לא. זה חתום ונעול אצל קארי במידה והם זוכים
יאללה יודייקה תן להם לנוח, שלא יפצע לך מישהו בגרבג' שנשאר, הם סחוטים
איזה קריסה נפשית ברבע הרביעי. ממש בעטו בדלי.
קרי מבואס על השלשות
אחרי משחק הרואי. מסיים בלי שלשה אחת. בחיים לא טופ 10
טופ 4
שטויות שאתה מדבר. כמות המבטים הפנויים שהקבוצה שלו מקבלת היא בלתי נתפסת. סקורר ומנהיג אמיתי
מה נסגר עם הספסל של בוסטון היום, היה בעונש?
מתי פעם אחרונה שקארי לא שם שלשה במשחק?
מתישהו ב 2018
וויגינס מדהים לוקח ריבאונד כמו סנטר
וויגנס מטביע את הכדור עם וויט
מצטער אבל עם קיריי בוסטון לא היו מפסידים משחק הזה
נכון… כי עם קיירי הם פשוט לא הגיעו למעמד הזה
חחח עם קיירי הם היו מפסידים הרבה לפני
איזה הפסד של בוסטון לוני לא שיחק מחצית שלמה וקרי במשחק חלש ועדיין הפסידו
אני קורא פה את אוהדי בוסטון מתבכייננים על השיפוט שמקפח אותם. אז לג"ס נשרקו 26 עברות ובוסטון רק 16. בדקה האחרונה ראינו איך שרקו לגרין עברה שאפילו ריגר הודה שלא הייתה ומצד שני לא זיכו את וויגינס בעברה כשוויט חבט לו ביד בזמן ליי אפ. אבל הכדור, אמר רשיד וואלאס הגדול, לא משקר ובוסטון החטיאו 10 זריקות עונשין.
+2:3
אני נכנסתי למשחק מהרבע האחרון
( קמתי מוקדם מדי ….לשידור מוקלט)
ברבע הזה אחרי שבוסטון סגרו את כל פיגור רבע 2
השופטים נתנו לג.ס לפוצץ ושלחו את בוסטון לקו על כל שריקה זה בלט בעיקר בסל שהיה צריך להיות סל ועבירה לטובת הסלטיקס והשופטים נתנו 2 זריקות לג.ס וביטלו את הסל של בוסטון
אם לאחר שהמשחק מת הם נתנו שריקות מגוחות לטובת בוסטון זה כבר לא מעלה ולא מוריד
הרבע האחרון הוא רק רבע מהמשחק, ועוד פחות מזה אם אתה מתעלם מהדקה וחצי האחרונות. גם אם נקבל את ההנחה שלך לגבי אותן דקות, ואני ממש לא מקבל אותה, הרי שהיא מתייחסת רק לחלק קטן מהמשחק ולא משקפת את המתרחש בו.
אידיוטק'ה ממש הגזים היום.
אי אפשר לשחק משחק שלם בסדרה מתישה, אחרי עונה של 82 משחקים ופלייאוף מתיש, עם 6 שחקנים.
מתחילת העונה הסגל של הסלטיקס קצר מדי בספסל
ובוסטון הפסידו 2 רצוף מה שלא קרה כל הפלייאוף. מרגיש שהמעמד קצת גדול עליהם.
פשוט סגל קצר מדי
חשבתי על זה גם אבל הגיעו לגמר ורחוקים 2 משחקים מלקחת, קר יכל לסיים את הסדרה הזאת אם היה משתמש בסגל יותר נכון
דווקא החזרה של בוסטון פגעה בהם היה עדיף להם להפסיד את המשחק כבר ברבע השלישי. עכשיו הם יגיעו עייפים גם למשחק הבא.
יש מנוחה של 3 ימים עכשיו מספיק זמן להתרענן
Golden State Warriors
@warriors
Klay has passed LeBron James for 2nd most career threes in #NBAFinals history!
דריימונד גם עבר המשחק את פיפן ואת ג'ורדן בדרך למקום 7 באסיסטים בגמר.
המזל של קר שגולדן נעלה בכמה רמות מעל בוסטון הקצרה.
אם הוא משחק עם כל הסוסים ברוטציה רחבה וקצב מהיר, ועם פול לצד סטף, זה בלואו-אאוט כל משחק.
בוסטון חסר אופי. צריכים מישהו שיקח אותם עד הסוף שדברים לא הולכים
מה שהפסיד לבוסטון את המשחק היו האיבודים הסתמיים והתקבלה השבלונית (כל הכבוד לגולדן סטייט בהגנה) קשה לנצח עם התקפה סטטית
הפעם אתה צודק.
היו במשחק המון טעויות שיפוט אבל ככה זה בגמר, משחקים אגרסיבי והשופטים מספיקים לקלוט רק חלק ממה שקורה.
ג"ס ניצלו את זה יפה מאוד כשכל מי שנכנס לסל יצא עם סימנים כחולים.
סטף קרי בלי שלשה, so what? כמה ידברו על זה עכשיו, יאללה נקסט.
לא חושב שהיו המון טעויות שיפוט; השיפוט הלילה היה נפלא הוא אפשר מגע לא עצר כל שנייה בשביל ללכת לריוויו
נפלא לא הייתי אומר, היו הרבה טעויות אבל בהחלט סביר בסטנדרט של ימינו
גיים 6 מחכה לקליי תומפסון
הלוואי. בא לי איזה משחק וינטאג' קליי.
בוסטון צריכים להיות מודאגים מאוד.
יום קליעה חלש של קרי.
0 מהשלוש
ויגינס גם באפס מהשלוש.
טייטום במשחק לא רע.
ובכל זאת גולדן מנצחת.
הלוחמים מסוגלים לסיים את זה ב-4:2.
הם צריכים לעלות כמו אריות למשחק 6.
אסור להם להסתכן במשחק 7
לגמרי
בס"ד
תודה רבה
בוסטון קבוצה כל כל חזקה מנטלית ופיזית שקשה להמר נגדה.
אני מהמר הלילה על הלוחמים בבלואואאוט.
סוף המשחק האחרון שבוסטון קלעו 3 נק (השלשה של הורפורד) מתוך 9 או 10 נסיונות אומר שהם הגיעו לשוקת אבל לא יכלו לשתות כי הידים רעדו. הם היו צריכים להיות עכשיו ב 3:1 זה אמור לפגוע באמונה העצמית שלהם. חושב שהלוחמים יהיו בשיאם הערב – לאו דוקא סטף. אולי זה ווישפול.
קשה להמר נגד בוסטון אבל זה מה שחושב. לך תדע. זו התחזית שנתתי למשחק. אני תופח לעצמי על השכם איזו תחזית מדוייקת. סיימתי עכשיו לראות את המשחק אין לי זמן לאחרונה. יאללה בוסטון (משחק הבא לארוז)